Fatma Yılmaz

Fatma Yılmaz
@Fatma_ylmaz
Oğuz Atay'ın "Alışamadım Olric, alışmayacağım da." Dediği yerdeyim galiba ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve insanın en güzel tesadüfleri, başka bir kalpte kendi kalbinin benzerine rastladığı an başlar.
Çok sevmek yetmez; mühim olan güzel sevmek.
.

Öylesine

@Gizemliokur0
·
Görünmeden yaşamak mümkün olsaydı keşke.
Sayfa 16
Alıntı
En iyi yaptığım şeydi boşvermek ..