📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı bitirdiğinizde hayata karşı kendinizi kırılmış hissedeceksiniz. Çünkü hayat, dalından koparılan hiç kimseye, hiçbir şeye acımadığı gibi Oblomov’a da acımadı. Onun neden bu hale geldiğini soranlara verilen o tek kelimelik cevap ise aslında romanın en ağır yükü: Oblomovluk.
-Bahsettiği kim?
-Oblomov, sana ondan çok bahsetmiştim.
-Evet, hatırladım; senin bir dostun. Ne oldu?
-Öldü, hayatı yok yere harcandı…
-Niçin? Ne yüzden?
-Ne yüzden mi?… Oblomovluk!