Fatma

Puan vermedi·206 syf.··
2018 13. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 28 Haziran 2018 23:44
"Sevgili dost Sana bu satırları ayı koparılmış bir göğün altında yazıyorum. Aşılı bir omuz gibi teri hâlâ duruyor. Nerede yaşadığını bilmiyorum. Altmış birinci mektup kefaretini ödüyor." Diyerek bitiriyor sözlerini Ali Ural. Kitap çok samimi sade bir dille sohbet havasında yazıldığı için hiç sıkılmadan okuyacağınızı düşünüyorum. Ayrıca çoğu mektubun sonunda sorduğu sorularla kendi hayatımızı anlamamız konusunda bize yardımcı olan çok beğendiğim. Ayrıca bana da çok sevdiğim kitap aşığı bir dostumdan hediye olduğu için anlamı çok büyük bir kitap. Şiddetle tavsiye ederim.
Edebiyat
Posta Kutusundaki MızıkaA. Ali Ural · Şule Yayınları · 202022,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fatma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·206 syf.··
10 günde okudu
·
2018 13. kitabı
A. Ali Ural
8.3/10 · 22,9bin okunma
Sevgili Dost, Kalben ve bütün kuvvetiyle bir şeyi arzu eden kimse onu mutlaka yapar. Istemek, işte buna derler!
Akılları gözlerinde olanlar Israfil'in surunu bekleyedursun, akıl sahipleri derhal mezarlarından çıkıp gerçek hayatlarını yaşamaya başlasınlar!
Yüzümüzdeki tebessüm, hangi sevincin gecikmesi acaba?