Sevgili dost,
Bir şehrin en güvenilir yeri sence neresidir? Şehrin neresinde kendimizi güvende hissedebilir, mizraklardan ve oklardan emin olabiliriz? Yalnız paltonuzu değil, zırhımızı ve sadağımızı da bırakacağımız kapı hangisidir? Hangi pencere açıldığında rüzgar bizi üşütmez. Hangi merdiven çıkıldığında yormaz kalbimizi?