Acıdan kaçmak en iyi bildiğim şey…Kendimi başka şeylerle oyalamak,düşünemeyecek kadar meşgul tutmak,çalışmak,belki de en dayanamayacak gibiyken en çok espiri yapmak,tiyatro izlemek,konsere gitmek sokaklarda dolaşmak…Sonuçta baş edemediğim bir acıdan bir şekilde kaçmak…