Kıymetli dostlarım, insan ne ile yaşar? Bunu düşünmeye çok ihtiyacımız olduğunu farkettim. Tabi ki okumuşuzdur bu kitabı daha önce , ama bir kez daha okuyalım ne dersiniz?
Hayatımızdan işimizi ve ailemizi çıkardığımızda bizden geriye ne kalır? Kendimizi nasıl tanımlarız? Ne ile yaşarız ? Biz neyi yaşarız?Ne olmadan yaşayamayacağımızı düşünürüz? Olmazsa olmaz dediğimiz şey olmayınca gerçekten yaşamaz mıyız?
Kısaca dostlarım insan denen bu mahluk ne ile yaşar ? Bence kitabı okuyup bu konu üzre uzun uzun konuşmalıyız, yeniden..