Fatma Gül

Fatma Gül
@Fatmafga
Günün saçmalık seviyesi, okuduğum kitabı tekrar satın almışım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu nasıl bir şeeey
Puan vermedi·152 syf.··
2025 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2025 12:35
Mükemmel kelimesi az kalır. Harika bir şey okudum ve kendime yetiremedim. Psikolojik gerilim türü olan bu romanın gerilimden ziyade ana karakterin psikolojik analizini çıkarmak daha çok keyif verdi bana açıkçası. Fernand’ın pişmanlığı ve aslında hiç de pişman olmaması kısmındaki kararsızlığı, düştüğü ikilemi,kendini ve olayları sorgulaması kocaman bir tiyatronun en ön sırasından oyunu takip ediyormuş duygusu verdi adeta! Yazarın yalın bir dille okuruna bu kadar detaylı his bırakması oldukça kıymetli. Romanda tek sevemediğim şey kısa olmasıydı. İki kadının iç dünyasına tam olarak giremedik maalesef. Fernand’ın karmakarışıklığı sonrası biraz da bu iki kadını okumak daha çok keyif verirdi bana.Olsun,herkesi okuması için darlayacağım yeni bir roman oldu elimde!! Şeytani
Edebiyat
ŞeytaniPierre Boileau · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024555 okunma

Fatma Gül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.··
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2025 12:35
·
2025 3. kitabı
Pierre Boileau
7.8/10 · 555 okunma
Puan vermedi·256 syf.··
2025 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Ocak 2025 10:02
Stephen King… Kalemi kuvvetli bu gerilim ustası yazarını övmeme gerek yok sanırım. Kujo’da fazla beklentiye girmiş de olabilirim bilmiyorum çok heyecanlandırmadı beni maalesef. Baş karakterimiz Kujo;uysal,akıllı ve cüsseli bir köpek. Joe,Charity ve Brett’in sevimli dostu. Yarasa ısırması sonrası Kujo’nun kuduz olup Trenton ailesinden anne Donna ve yavrusu Tad’in bu köpekle verdiği yaşam mücadelesini anlatıyor. Başlarda iki aileyi aynı sayfada okuduğum için (bölümlere ayrılmamış kitap) algılamakta zorlandım. Kitabın ortalarına doğru Donna,eşi Vic’i aldatması iki eşin arada kalmışlığı beni gerilimden uzaklaştırıp tamamen duygusal roman okuyormuşum hissine itti ki burada ek olarak Donna ve Vic’in aile içi problemlerini iliklerime kadar hissettiğimi söylemek istiyorum. Konu biraz daha ilerleyince “evet gerilime başlıyoruz.” dedirtti kitap. Donna bir bozuk bir çalışır durumdaki arabasını yaptırmak için Tad ile birlikte Joe’nin tamirhanesine doğru yola koyulur. Joe’nin evde olmaması,Kujo’nun çoktan kudurması ve arabasının çalışmamasıyla yaşam mücadelesi başlar. Genel olarak güzel miydi kitap? Evet. Fazla beklentiye girilmeli mi? Bence hayır. Yine de okurken keyif aldım ve Kujo için ayrıca üzüldüm. Koca köpek, birkaç günlüğüne aileden biri olmuştu benim için.
Edebiyat
KujoStephen King · Altın Kitaplar · 20222,636 okunma