Üzerimde belli belirsiz bir şeylerin gerginliği, kafamda geleceğin belirsizliği, önümde nerede biteceğini bilmediğim belki de hiç başlamadığım garip bir yol, ruhumda hezeyanlar, eski hislerin silik hatırası ve heybemde bolca ümit; yürüyorum işte.
~spinoza
“Kim daha temiz?
Üstü başı parlayan mı?
Yalan konuşmayıp yüreği ışıldayan mı?
Kim dost?
Yara bandı yapıştıran mı?
Yaralarını öğrenmeye çalışan mı?
Hangisi gerçek?
Ölüm mü?
Yaşam mı?”