Fatmanur

Fatmanur
@Fatmanurgudekoglu
Uçurumun kenarındayım..
Gayret bizden, Tevfik ve tesir Allah'tandır.
Sayfa 12
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hasret yerinde kalır ve biz çekip gideriz...
Halimi düşünüp yanma Mehmed'im! Kavuşmak mı?.. Belki... Daha Ölmedim!
Sayfa 420
Kavuşmak nasıl olmaz, mademki ayrılık var?