Fatma Subaşı

Zaten biz her zaman alkışlarız. Beğensek de, beğenmezsek de oyumuzu versek de ,vermesek de, her şeyi oyun sandığımız için durmadan ellerimizi çırparız.
Reklam
Sen ilahi adaleti bekliyorsun; fakat şurasını da unutma ki, bu yobazlar hiçbir zaman öteki dünyaya inanmazlar
İnsanlar, tam kötülüklerinden temizledikleri ve ileride kurulacak yumuşak dünyada yer almaya hak kazandıkları sırada ölüyorlardı.
Sayfa 217·Kitabı okudu
Kaldırımın kenarında duranlar, gelen dolmuşlara binmek zorundadır
Kameralar çalışıyor. ÖLÜM ne zaman sahneye çıkacak? Pencere de açamıyoruz. Teyyarede olmazmış. İnsanı hüüt diye dışarı çekermiş atmosfer.
Reklam