Az önce filmini izledim kitabini da bir kac ay önce okumuştum. Aglamamak elde değil, o kadar harika o kadar muhteşem, o kadar bambaska ki. Hic bitmesin istedim.Filmi çok basariliydi , okuyun izleyin mutlaka . Bu kadar gec okuyup izledigim için kızdım kendime.