Sağlıkta şiddetin olmadığı , daha insancıl koşullarda çalışmanın olduğu, hak ettiğimiz değerin verildiği, saygıdeğer hekimlerimize defolun gidin demek yerine sahip çıkıldığı günlerin gelmesi dileğiyle 🙏 14 Mart Tıp Bayramımız kutlu olsun 🎉 her türlü fedakarlığı yapan hekimlerimizin bayramı bugün