Yazarın okuduğum ilk kitabı. Çok güzeldi, yerli polisiye çok severim ancak ilk defa maktülün kedi olduğu bir kitap okudum : ) Kurgusu, araya serpiştirilmiş şiir mısraları, esprili dili, sürprizli sonları ile dört dörtlük bir polisiyeydi. Polisiye sevenlere tavsiye ediyorum.