Kitap okumayan insanların buraya gelme amaçları nedir ki?
Kendinize gelin! Buranın bir kitap sitesi olduğunu unutmayın!
En önemlisi de Beğendiklerim, alıntılar ya da iletiler...
Profiller değil! İki iletinizi beğendik diye bundan bir şey çıkarmayın sizi değil iletiyi beğeniyoruz!
Bunlarda geçecek şüphesiz.
Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki
bir küsme,bir burulma biçiminde gidişinin ardından,şehrin gri cephelerine fevkalade ağır bir el bombası gibi düşen bunaltının bıraktığı korkunç acının unutulmasına kaç yüzyıl kaldı ki