d

Burası bir kitap uygulaması iken insanların kendi fotoğraflarını paylaşmasını anlamıyorum. Hatta kitapla ilgisi olmayan fotoğraf paylaşımlarını da anlayamıyorum. Fotoğraf paylaşılacaksa bunun için zaten birçok sosyal medya platformu var, bari burayı rahat bırakın. Yıllar önceki 1K’yı özledim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“…Taşı bile eritmeye yeterdi aşkım.”
Ölüler mezarlarında kalmalı.
Karşısında yaşamaya değer bir şey vardı işte; kazanmak için savaşmaya, mücadele etmeye ve evet, uğruna ölmeye.