Burası bir kitap uygulaması iken insanların kendi fotoğraflarını paylaşmasını anlamıyorum. Hatta kitapla ilgisi olmayan fotoğraf paylaşımlarını da anlayamıyorum. Fotoğraf paylaşılacaksa bunun için zaten birçok sosyal medya platformu var, bari burayı rahat bırakın.
Yıllar önceki 1K’yı özledim.