Sen ölmedin Helin Bölek. Sen bugünden sonra da bizin kalplerimizde yaşamaya devam edeceksin. Bizim icin yaptığın bu fedakarlıktan dolayı sana ne kadar minettar olsak azdır. Seni ve direnişini bütün benliğimle her zaman beniseyeceğim.
Çiçekler içinde uyu...
Her gün yeni baştan yaşamak mümkün olacak mı dersin? Bir gün öncesine korkak bir bezirgânlıkla sarılmadan yaşayabilecek miyiz? Yoksa yarından korktuğumuz için düne köle gibi baglanacak mıyız?
Bugüne kadar söylediğim her sözü geri alıyorum. Konuşmayı da bir unutabilsem. Yeni bir dünya var, anlıyor musun Olric? Herşeyi geride bırakmak gerekiyor. Bir sabah kalkacaksın, arkana bakmadan...