Feyza

Memnun olsam yine iyi
“Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum.”
Sayfa 14 - YKY·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hayat beni sıkıyor…” dedi. “Her şey beni sıkıyor. Mektep, profesörler, dersler, arkadaşlar…”
Sayfa 14 - YKY·Kitabı okudu
Hakikaten bu niye böyleyse
Üstelik kasvet neşeden daha bulaşıcıdır.
Sayfa 7 - 7.Basım/ Türkiye İş Bankası·Kitabı okuyacak
Acaba...
Yerküre dediğimiz bu geçici ikametgâhı derin bir hüzne kapılmadan seyretmek acaba mümkün mü? Nereden geldik? Nereye gidiyoruz?
Sayfa 7 - 7.Basım Türkiye İş Bankası·Kitabı okuyacak
Kalıcı ve ebedi olmadıktan sonra bu güzellikler ne işe yarar?