Saygısızlığın olduğu bir ortamda fikrimi belirtmem.
Farklı düşüncelere saygı yoksa konuşmanın bir anlamı yok. Susmalı.
Siz havaya bir kaç kelime savurup yorulduğunuzla kalırsınız.
Bir de tartışmalarda takım tutar gibi fikirlere yapışanlar var.
Fikre kutsallık atfetmek de yanlış.