Var olmak bulunmayı istemektir.Neyi bulmak istiyorsak onun tarafından bulunmayı arzularız.Bulduğumuz şey ile bizi bulan şey arasında uyum varsa,huzur ve bütünlük nasibimiz olmuş demektir.Bulduğumuz şey ile bizi bulan şey iki farklı dünyaya aitse,o zaman bir boşluk hissi doğar içimize.Hüzün,keder,gam belki de büyük bir dram.Başımiza bu hâl geldiginde de aramaya devam etmek zorundayız.