Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ipe sapa gelmez hayaller kuracağım. Ama bunlar olmazmış varsın olmasın, Ama elâlem... Ne derse desin.
Sayfa 92·Kitabı okuyor
Sonra cumartesi günleri gelir. Sonra gökyüzü gelir hemen kurtulurum. Bir yağmur yağsa da, beraber ıslansak.
Belki, bana düşündürdüklerini, birgün Sende düşüneceksin.
Sayfa 81·Kitabı okuyor
Dünyada bir ben varım Bir de bu olmayası sahipsizliğim.