Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Yaz yağmurları misali yıllarca Yağmış durmuşum kendi içime. Zaten dünya öyle bir dünya ki kim kime Herkes kendi derdinde anca, Herkesin yüreği lime lime...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum... Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum.
"her şeyden biraz kalır" diyor birileri, çoğulluk haklılıktır. kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı.
Sayfa 573·Kitabı okuyor
Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum Hiçbirinizle dövüşemem.
Sayfa 119·Kitabı okuyor
İşte ben böyle bildiğin gibi: Kaderi öpüp başıma komuşum. Gülüşüm, oturuşum, konuşuşum, Belli efendim, besbelli Ben hayattan soğumuşum.
Sayfa 62·Kitabı okuyor