Feray Acar

Feray Acar
Beni seviyor, bağırsaklarımı sevmiyor, bir cam kavanoz içinde ona apandisitimi gösterseler tanımazdı, her zaman beni mıncıklar durur, ama cam kavanozu eline verseler, hiçbir şey hissetmez, içindeki "onunla ilgili” bir şeydir diye düşünmez; insanın birini her şeyiyle, yemek borusuyla, karaciğeriyle, bağırsaklarıyla sevebilmesi gerekir.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Reklam

Feray Acar

, bir kitap okudu
1/10
·218 syf.··
32 saatte okudu
·
2021 1. kitabı
Jean-Paul Sartre
8/10 · 4.365 okunma
OKUMAMANIZ GEREKEN KİTAP
1/10
·218 syf.··
2021 1. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2021 23:55
Kısaca kötü bir kitap arkadaşlar. Okumayın. her şey çok havada kalıyor. İçinde birbirinden bağımsız ve gereksiz saçma bir şekilde son verilen 5 hikaye var. gerçekten tüm okuma sevgim, isteğim falan bu kitapla son bulacaktı. Albert Camus yabancı dan sonra okuduğum en en en kötü kitaptı. Hikayelerden dersler çıkarılabilir de ne gerek var yani gerçekten her şey aşırı havada kalıyor başak burçları asla okumamalı. Kitabı duvara fırlatasım geldi defalarca, sabır çeke çeke okudum iğrenç, vasat paranıza yazık. Keşke beynimden silebilsem bu kitabı ve vaktimi geri alabilsem çok kötü bir tecrubeydi gerçekten.
DuvarJean-Paul Sartre · Can Yayınları · 20184,365 okunma

Feray Acar

, bir kitap okudu
6/10
·83 syf.·
2020 8. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
İyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hâlâ.
Sayfa 61
Reklam