Beni seviyor, bağırsaklarımı sevmiyor, bir cam kavanoz içinde ona apandisitimi gösterseler tanımazdı, her zaman beni mıncıklar durur, ama cam kavanozu eline verseler, hiçbir şey hissetmez, içindeki "onunla ilgili” bir şeydir diye düşünmez; insanın birini her şeyiyle, yemek borusuyla, karaciğeriyle, bağırsaklarıyla sevebilmesi gerekir.
Kısaca kötü bir kitap arkadaşlar. Okumayın. her şey çok havada kalıyor. İçinde birbirinden bağımsız ve gereksiz saçma bir şekilde son verilen 5 hikaye var. gerçekten tüm okuma sevgim, isteğim falan bu kitapla son bulacaktı. Albert Camus yabancı dan sonra okuduğum en en en kötü kitaptı. Hikayelerden dersler çıkarılabilir de ne gerek var yani gerçekten her şey aşırı havada kalıyor başak burçları asla okumamalı. Kitabı duvara fırlatasım geldi defalarca, sabır çeke çeke okudum iğrenç, vasat paranıza yazık. Keşke beynimden silebilsem bu kitabı ve vaktimi geri alabilsem çok kötü bir tecrubeydi gerçekten.
DuvarJean-Paul Sartre · Can Yayınları · 20184,365 okunma