FerayeK.

Çünkü bu dili bilen biri,ister çölün ortasında ya da ister büyük kentlerin göbeğinde olsun,dünyada her zaman bir başkasının beklemekte olan birinin bulunduğunu kolayca anlayabilir. Ve bu iki insan karşılaşınca ve gözleri buluşunca, bütün geçmiş ve bütün gelecek artık tüm önemini yitirir,yanlız o an,gök kubbe altında her şeyin aynı el tarafından yazıldığı gerçeği vardı, bu inanılmaz gerçek vardır. Aşk'ı yaratan ve çalışan, dinlenen ve güneş ışığı altında hazineler arayan her kimse için sevilecek birini yaratmış olan el. Çünkü, böyle olmasaydı,insan soyunun hayallerinin hiçbir anlamı olmazdı.
Sayfa 116 - Can·Kitabı okuyor
Edebiyat & Roman
Reklam
Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
Sayfa 106 - Can·Kitabı okuyor
Değişmek istemiyorum,çünkü nasıl değişeceğimi bilmiyorum.
Sayfa 75 - Can·Kitabı okuyor
"Ve bir şey istediğin zaman,bütün Evren arzunun gerçekleşmesi için işbirliği yapar"
Sayfa 39 - Can·Kitabı okuyor
Dünya her felaketin içinden en az zararla sıyrılanın yolu hayata uymak,muhite uymak,hiç sivrilmemektir
Sayfa 191·Kitabı okudu
Reklam