"Hep böyle değil midir? Medeniyetin sonu gibi çok ciddi bir konu hakkında konuşmaya başlarsın ve karşındaki, 'Ah nasıl da unutmuşum - içecek bir şey al,' der. Ne komik hayat.
İnsan yalnız bir yaratıktır, diyorlar. İnsanlar çaresizlikte yalnızlar.
Düzensizlikler yalnız bırakmış, kendi içine, benine gömmüşler insanları. Yoksa insanların en büyük özelliklerinden biri de, onları dünyaya sıkı sıkıya bağlayan bir şey de, yanlarına yönlerine ilgileridir.