Ferda

"Küçük bir yoldayım en başındayım. Kendi kendimle hep sıfırdayım."
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Keşke herkes kendi içsel deliliğini bilse ve onunla birlikte yaşamayı öğrense...
Edebiyat
Ve herkes bir gün gider; insan kendine kalır sonunda... İlhan Berk
"Özlemek, ne derin bir duygu böyle... Özlemek, ne uzun bir mesafe..." Cahit Zarifoğlu
Ne çok insan vardı trafikte! Birbirinden kopuk, diğerlerinin neler yaşadığından habersiz ne çok insan vardı. Çeşitli amaçlar peşinde, çeşitli kaygılarla akıp gidiyordu hayat. Ama kimse kimsenin hikayesini bilmiyordu...