Beni ben olduğum için sev. Her şeyden önce gülüşümü, kokumu, sadece sana bakan gözlerimi, senin ısıttığın ellerimi, seni sevişimi sev. İşte o zaman bir olup tamamlanabiliriz..
- Bir defa da isimsiz mektup yazdım aşkıma.
Tek cümlelik: "Hiçbir hayal seni kurmaya yetmiyor." Cevap da tek cümle geldi:"Yokluğunun gürültüsünden sağır olacağım."
Birine sıkı sıkı sarılıp ağlasam Derdim geçecek gibi O biri sen olur musun? Başka bir şehre gitsem Acılarım ardımda kalacak gibi Gideceğim şehirde beni bekleyen sen olur musun? Geceleri huzurla uyuyabilsem Rüyalarım güzel olacak gibi Uyumadan evvel masal anlatanım sen olur musun? Beni sevsen, başka kimseye ihtiyacım kalmayacak gibi Beni en çok seven sen olur musun?