Çünkü doğumun ilk çığlığıyla seçmek gerekirdi ve birbimizden ayrı olarak doğarız - bir anne dışında. İnsna yalnızca zorunlu olana sahip olur, ona geri dönmek ve boyun eğmek gerekir. Gene de ne özlem, ne hüzün
Yiğit gururlu, güçlüyüz... bir inancımız, tanrımız olsaydı, hiçbir şey yaralayamazdı bizi. Ama hiçbir şeyimiz yoktu, ger şeyi öğrenmemiz ve yalnızca onur için yaşamamız gerekti, onun da zayıflıkları vardı.
Tuhaf kararsız bir havayla bakıyordu ona, sanki oğlunun aklına duyduğu güvenle tüm yaşamın kendisine karşı hiçbir şey yapılamayan, ancak çekilen bir mutsuzluktan oluştuğu konusundaki kesim düşüncesi arasında bölünmüş gibiydi.