Neden insanlar güçlüyken rehavete kapılıp zafer edasıyla güle oynayan yaşarlar? Neden evrenin düzeni içindeki gerçek yerlerini ve karşı konulmaz sonlarını unuturlar?
Ve yazgının güldürmediği kişiler, içlerinde bir yerlerde, kendilerini sorumlu tutmaktan geri durmaz, bir de küçük kusurlarla bu genel suçluluğu artırmamak gerektiğini sezinlerler