Hiç kitap okumak istemediğim bir zamanda başladım belkide o yüzden ama çok sıkılarak okudum sanki hep aynı şeyler dönüyormuş gibi kitabın içinde verilen çok güzel mesajlar ve ince detaylar var stefan zewing in ilk eserlerinden, diğer kitaplarını okuyan biri için biraz basitçe ama ilklerde olduğunu düşünürsek başarılı kitapta Meryem Ana portresini resmediyor ve genç kız bu kiz daha once bir savasta asker tarafından kurtarılmıs ,model oluyor onun yaşadığı duyguları anlatıyor kucağında bir bebek ele resme alınıyor ve sonrasında yaşadığı acı ve duygularını kontrol edememesi aslında farklı bir tarzda ilerliyor tavsiye ederiim okunabilir