Ferhat

Ferhat
@Ferhautha
goodbye and thanks for all the fish.

Ferhat

, bir kitap okudu
6/10
·72 syf.·
7 saatte okudu
·
2023 4. kitabı
Jack London
7.9/10 · 47,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir dilek hakkım olsaydı, Bilemezdim ne isteyeceğimi Hangisini dilemeli Kötü anları mı yoksa güzel olanları mı?"
"Leto, 'Özgürlük bir yalnızlık halidir.' diye düşündü."
"Varlığınız hakkında hüküm verirken akıl sağlığınızı bile riske atamıyorsanız ne düşünüyorsunuzdur ne de varsınızdır"