" Başkaları hakkında bu kadar iyi şeyler düşünmeyi tercih etmemizin sebebi kendimizden korkmamizdr.iyimserligin kaynağı düpedüz korkudur. İşimize yarayacak erdemleri komşumuzda görüyoruz diye kendimizi yüce gönüllü zannederiz ..."
Ruh ve beden , beden ve ruh ; ne büyük gizemdi .Ruhumuzun hayvanî , bedenimizinse ruhani bir tarafı vardı . Duygularımız keskinlesirken zihnimiz körelebiliyordu. Bedensel dürtülerin nerede ölüp ruhani dürtülerin nerede başladığını kim bilebilirdi ki ???