Kepler'in kanısınca, Latince "famine" sözcüğü açlık anlamına geldiğinden dünyamızdan çıkan nota seslerinin sürekli fa-mi olması akla yakındı. Gerçekten de üzerinde yaşadığımız yerkürenin o tek acı kelimede açlık sözcüğünde ifadesini bulduğunu söylemek mantıksızlık olmasa gerek...