Harika bir kitaptı. 100 sayfa olmasına rağmen beni çok etkiledi. İnsanın hayatta kalma mücadelesine verdiği emeğin karşılığını alma çabasını derinden görüyoruz. Gerçekten okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Sana, senin sözlerini tekrarlayarak veda ediyorum: “Merhaba Beyaz Gemi, ben geldim!”