Şu an kendimi bu çılgınlığın ya da saplantının kucağına bıraksam, bunu yaparak hayatımı mahvetsem, bu dünya yok olup gitse bile, kaybedecek neyim var benim?
Bir yerlerde mutlaka son vardır. Yalnızca, 'Burası son' diye yazılı değildir. Merdivenin en üst basamağında, 'Burası son basamak. Ayağınızı daha fazla kaldırmayın' diye yazar mı?