Bu zamana kadar nasıl okumadığım neden 400 sayfa değilde 120 sayfa dediğim bir kitap oldu genç wertherin acıları.
kitabı ne kadar çok begendiğimi daha iyi ifade edemezdim herhalde. yer yer kendimi karakterin içine kaptırdım , wertherin acılarının ruhuna sirayet edişini okurken kendimden de izlere şahit oldum. bu yüzden kitap okumayı çok seviyorum. tarihin en beğenilen kitaplarına bakın. hep acısini yaşayan insanların resmedildigini görürsünüz. acıdan kacamayiz, ruhumuz buna müsaade etmez, acının bize en yakın ve en güclü duygu olduğunu kabullenerek hayata bakmayı ögrenmeliyiz..
bu kitapta zeki ve melankolik bir karakterin kendisini aşkın karanlık tarafına kaptirisina , bir kadında başka bir kadını aramanin tehlikelerine edebi isciligi çok yüksek bir notadan yer verilmiş.