Tanrı insanlara mutluluk duygusunu ve isteğini verdiğine göre,bu dünyada keder ve acı dışında hiçbir şey görmemiş masum ruhları kurtarması gerekmez mi? Bu bir gerçek:Ya Tanrı yoktur,ya da hayatımız acı bir şakadan başka bir şey değildir.
Size kendinizi boş yere harcamanız yalvarıp dururken,her şeyde asil hareket etmenizi buyuran sese inanmalısınız;çünkü ne yazık ki insanlar asıl değerinizi hesaba almayarak,sağladığınız faydalara göre değer verirler size.