Kuddusi baba, yani Rasim Öztekin anlatıyor:
Son iki ayda sette yeni bir hastalık türedi: İddaa... İddaa kuponları, küçük kâğıtlara yazılmış tüyolar kuliste elden ele dolaşıyor...
Bu hastalık 'Geniş Aile' kulisinde; Ufuk Özkan'ın:
-Abi, her hafta 200-300 kapıyorum, elektrik, su, doğal gaz paramı çıkarıyorum demesiyle başladı. ("Evi soyulduğunda hırsızın çaldıklarının parasını, her Türk vatandaşı gibi sigortası olmadığından İddaa'dan tahsil et"miş bu arada)
...
Hayatım boyunca ne altılı oynadım ne de İddia; oynamasını da bilmem.
...
Kalabalık sahneleri çekmek üzere yavaştan herkes gelmeye başladı, bizim kuaför ve makyaj odasından bozma bekleme odamız yükünü aldı. Geniş Ailemizin Babaannesi Tanju ablamız da geldi, bir an ayakta kalır gibi olduysa da, içimizdeki en çok sene görmüş kişi olduğundan hemen kendilerine bir yer açıldı. Babaannemiz Tanju abla kuaför ma-sasına oturur oturmaz Elimde Çok İyi Maçlar Var Gökhan'a dönüp:
"Gökhancım, biz hangi maçta yattık?" demez mi?
Gözlerim yerinden fırladı. Tanju ablaya:
"Abla sen de mi?" diye hayretle sordum.
"He, n'apim öğrettiler, kuponlarına ortak giriyorum."
Kararlı bir şekilde Elimde Çok İyi Maçlar Var Gökhan'a dönüp:
"Gökhan internetten oynamak için ilk önce üye olmak gerekiyor değil mi?"
"Evet abi."
"Sen şu elindeki iyi maçlardan versene biraz!"
2009, İSTANBUL
Atış Serbest