Feyza ف

Feyza ف
@Feyfey
Gözlerimden öp ve de ki: 'Uyu artık çok yoruldun, ben burdayım.'
Reklam
'Aramakla bulunacağını biliyordu ve arıyordu. Ama aradığı imkansız olandı. Yine de mümkün olmayanı mümkün eden Bir'i vardı.. '
Din
Muhammed Hoca isimli okura yanıt verildi
Feyza ف
Önemli olan aramaktır, pes etmeden bu yolda olmaktır. İnsan bulduktan sonra da aramalı, aramak hiç bitmeyen bir döngü..
Sevilen şiirin en vurucu cümlesi ; Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey ,, Başını alıp gitmek sevdaya dahil değil. Cahit Zarifoğlu
Edebiyat
Feyza ف
Evet gitmek çoğu zaman en kolayı. Kolay olanı seçen kişi aşık olamaz..
' Ben her şeyden önce iç sesim ile irtibatı kesmek istiyorum. '
Edebiyat
dot isimli okura yanıt verildi
Feyza ف
Ben uyuyorum o uyumuyor, o kadar ciddi
Hasret kimseye kalmasın Sevdalılar, ayrılmasın Ben yandım eller yanmasın Sevdanın aşkın narına, cananıma Gönüle hasret yazıldı Sevgiye mezar kazıldı..
Edebiyat
AB isimli okura yanıt verildi
Feyza ف
Sesini hissedin diye paylaştım, ben hissettim..