Duygularımı hiçbir zaman net olarak dışa vuramayacağım, defalarca okumama rağmen ilk kez okuyormuş gibi hissettiğim mükemmel bir kitap
Acıyı, sevgiyi, aşkı, öfkeyi ilmek ilmek hissettiriyor. Düşündüren ve sorgulatan yönüyle değerli eser.
"Serenade für Nadia"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+Aramızdaki temel fark ne biliyor musun ? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun.
-Peki sen ne görüyorsun ?
+İnsan, sadece insan. Seven acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan.