- Kediyi çok sevdiğiniz anlaşılıyor. Ama ne biçim bir sevgi bu. İki de bir "lan" diyorsunuz.
Kenan pos bıyıklarının altından beyaz dişlerini göstererek güler:
- Biz sevdiklerimize ara-sıra böyle deriz.
Gül:
- Ya sevmediklerinize.
- Bizim sevmediğimiz kimse yoktur. Belki gönlümüze biraz serin gelenler vardır.
- Onlara ne dersiniz?
- "Bayım" deriz. Meselâ "Olmaz bayım gidemeyiz" gibi.