Nuri

Nuri
Haydi, ne duruyorsunuz! Gülün, sevinin, hayat kadar tatlı şey var mı? “Özgür mü diyorsun kendine? Sana hükmeden düşünceni duymak isterim, bir boyunduruktan kaçıp kurtulduğunu değil!” Nietzsche.
İnsan büyüdükçe ve çok düşündükçe mutsuzlaşıyor. Daha fazla çok şey öğrendikçe şaşırmaktan, hayret etmekten, hayal kurmaktan uzaklaşıyor. Gerçekliğin sert ve soğuk duvarlarına çarpıyor... Oysa ki gerçek olan ne ise düşünmemeli, Hayatın akışında süzülüp gitmeli. Nazim Hikmet'in dediği gibi; düşünmek güzeldir ama çok tehlikelidir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
...çok dikkatli bakılacak olursa sıkıcıydı yaşam, ama öyle bakmaya ne gerek vardı.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Karnı tok bir insan vahşi bir hayvandan farksızdır.
Sayfa 44·Kitabı okudu
...yaşamdan soğumamak için yaşamla ilgili düşüncelerden kaç. Bunları düşünmeye bir başlarsan yaşamaktan soğur, uzaklaşırsın.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Teşekkür
Bana bir roman yazmak için gerekli olan yalnızlığı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.