Fatımaaa

Fatımaaa
@Fezaa0
Yaşıyoruz işte anlamadan dünü, bugünü, yarını... youtu.be/eDuZWJ5Uz2I
Ne ölmek nefessiz kalmaktır; ne de yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; sevilmeyi hak eden birine yaşamını harcamaktır. Oğuz Atay
Reklam
"Ne olursa olsun ölmeye mecbursun"

Fatımaaa

, bir kitap okudu
10/10
·533 syf.·
Beğendi
·
11 günde okudu
·
2023 1. kitabı
Hakan Günday
7.9/10 · 35,4bin okunma
"Dişlerimiz olduğu için ısırıyoruz. Bu yüzden bu kadar vahşiyiz... Gözlerimiz olduğu için hayran kalıyoruz. Bu yüzden bu kadar aşığız."
Sayfa 447·Kitabı okudu
"Yaşamıma kırgınım. Samimiyetle yaklaştığım her şeyin beni hüzüne geri döndürüşüne, tüm sevinçlerimin ödettiği bedellere, var oluşuma, hepsine. Hissettiğim eksikliklerin sebebi olan her şeyi gözyaşlarımla seyrediyor oluşuma kırgınım, bütün insanlara olan güvenime kırgınım."