Fatımaaa

Fatımaaa
@Fezaa0
Yaşıyoruz işte anlamadan dünü, bugünü, yarını... youtu.be/eDuZWJ5Uz2I
Sadece biraz sessizlik ve bir tutam yanlızlık başka hiçbir şey istemiyorum...
Reklam
"Seni anlıyorum!"demek büyük bir yalandır. Kocaman bir yalan. Kimse kimseyi anlayamaz ve tanıyamaz dünyada...

Fatımaaa

, 2023 okuma hedefini ekledi.
2023 OKUMA HEDEFİ
7/30 kitap - %23 tamamlandı
7 kitap okudu
30 kitap
1.774 sayfa
0 inceleme
6 alıntı
"İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı"