Martin, çabalarının sonucunun tam bir hayal kırıklığı olduğunu fark edince kendini kocaman bir boşluğun içinde buldu. İnsanların onu sıfatlarından önce, olduğu kişi olarak kabul etmesini umuyordu; ama öyle olmadı. Çok emek vermiş, çok çabalamıştı. Bu çaba onu istediği konuma ulaştırmış olsa da karşılaştığı manzara hayal ettiği gibi değildi. Şimdi ne geriye dönebiliyor ne de olduğu konuma ait hissediyordu kendini.
Ah Martin… Hayatın soğuk yüzü ve insanların ikiyüzlülüğüyle karşılaşan seni, keşke pes etmeyen bir sonla hatırlayabilseydik...
•Martin Eden beni çok etkiledi. Martin’in çabası, hayalleri ve sonunda yüzleştiği büyük boşluk bana derinden dokundu. İnsanların ikiyüzlülüğü, başarı ile yalnızlık arasındaki o keskin çizgi öyle güçlü anlatılmış ki, kitap bittiğinde uzun süre etkisinden çıkamadım.
Martin Eden
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖