Semih

Sanırım.
"Seninle tanışmakta ya çok geç kalmıştım ya da fazlaca erkendi, bilemiyorum."
Sayfa 34 - Can·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kötülüklerin en büyüğü sığlıktır."
Sayfa 31 - Can·Kitabı okudu
Alıntı

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.·
2024 111. kitabı
Bernhard Schlink
8.4/10 · 4.616 okunma
bilemiyorum altan
"Doğru zaman kaçırılmışsa, eğer insan bir şeyi kendinden bunca zaman esirgemişse, bir şey ondan bunca zaman esirgenmişse eğer, büyük bir güçle başlasa ve coşkuyla desteklense bile, artık çok geç kalınmış demektir. Yoksa 'çok geç' kalınmaz mı hiçbir zaman; yalnızca 'geç' mi kalınır ve 'geç' olması, her şeye karşın 'hiç' olmamasından daha mı iyidir? Bilemiyorum."
Sayfa 163 - İletişim·Kitabı okudu
Alıntı
"Eğer insan öteki için neyin doğru olduğunu ve ötekinin bunu görmemekte direndiğini biliyorsa, onun gözlerini açmayı denemelidir. Son sözü ona bırakmalı, ama onunla konuşmalıdır; onun arkasından bir başkasıyla değil."
Sayfa 124 - İletişim·Kitabı okudu
Alıntı