İnsan dünyada tek başına var olabilen bir varlık değil. Boşlukta süzülen yapraklar gibiyiz. Bizi bir yerlere bağlayacak dallara köklere ihtiyacımız var.
Hepimiz yaşadığımız dünyayı duyularımızla algılayıp algıladıklarımıza duygularımızla tepkiler veriyorsak yaşadığımız dünyada tam bir gerçeklikten söz edebilir miyiz?