Figen

Rıfat bey bana cevap vermeksizin hokka kalemini aldı, bir parça da kağıt aldı. Bir iki satır yazdı ,önüme attı. Bir de alıp okudum ki " Beşikten mezara kadar muhabbetimiz bâki olup, birbirimizi alamadığımız da kendimizi öldürmezsek bu sevgiye layık olmayan soysuzlarız " diye yazmış ve imzalamış. Ben de imzaladım ...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ah gece ! Ne uzun bu gece ! Ne zaman sabah olacak! Gidip Rıfat Bey'i göreyim. Ah Rıfatcığım, ah ! Ayrılırsak ne yaparız? Nasıl yaşarız?" diye düşüne düşüne ve ağlaya ağlaya uyumuşum.

Figen

, bir kitap okudu
7/10
·184 syf.·
26 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2024 23:27
·
2024 2. kitabı
Mine Söğüt
7.4/10 · 11,7bin okunma
Senin için bin tane olsa yakalarım Emir ağa!
Özlem... sadece özlem,insanın gözünü bu kadar karartır mı ?