Birine aşık olmak onunla çok güzel bir ilişki yaşayabileceğini garanti etmez…
…Bir ilişkinin tatmin edici ve sağlıklı olabilmesi için insanların sorumluluk duygusuna sahip olmaları, hatalarından ders almaları olgun bir insan olmaları gibi bir çok özellik gerekir. Evet, aşk çok güzel bir duygudur; yine de diğer özelliklerin varlığını kontrol etmeden sadece aşkla yola çıkmayın, derim.
Acıların birbiriyle kıyaslanması doğru sonuç vermez. Kökenlerine baktığım zaman hepsinde ayrılık olduğunu görüyorum. İflas etmek parandan, gücünden ayrılmayı; başarısızlık hedeflerinden, hayallerinden ayrılmayı; aşk acısı ve yas süreci sevdiğinden ayrılmayı barındırır içinde. Ve bu acılar bazı durumlarda bedensel acılardan bile daha yoğun gelebilir bize o anda.