Jean-Christophe Grangé en sevdiğim yazarlardan biridir hemen hemen bütün kitaplarını okudum. Ama bu kitap bence olmamış. Polisiye gerilim yönü çok zayıf, Hindistan'daki dini mezhepler konusunun arasına polisiye serpiştirilmiş gibi bir kitap olmuş. Eğer değişik dini inançlara, mezheplere merakınız varsa keyifle okursunuz ama aradığınız polisiye ise bu eserde tatmin etmez. Gerçekten emek verilmiş, çok araştırma yapılmış bir kitap ama gereksiz detaylarla aşırı dolu. Bazı yerler çok mantıksız. Tavsiye ederim diyemiyorum, zor bitirdim.
Jean-Christophe Grangé en sevdiğim yazarlardan biridir hemen hemen bütün kitaplarını okudum. Ama bu kitap bence olmamış. Polisiye gerilim yönü çok zayıf, Hindistan'daki dini mezhepler konusunun arasına polisiye serpiştirilmiş gibi bir kitap olmuş. Eğer değişik dini inançlara, mezheplere merakınız varsa keyifle okursunuz ama aradığınız polisiye ise bu eserde tatmin etmez. Gerçekten emek verilmiş, çok araştırma yapılmış bir kitap ama gereksiz detaylarla aşırı dolu. Bazı yerler çok mantıksız. Tavsiye ederim diyemiyorum, zor bitirdim.