Elif

Dün gece bir kitap okudum, aklıma düşürdü seni benim. Eskiler ne güzel sevmişler birbirlerini, bir saç teline bin dünyayı yakmışlar sevdiklerinin. Sadece sevmeyi bilmişler ama. Biz seninle incitmeyi biliyoruz. Hem de çok derinleri incitmeyi. Bir gece yarısı bir kelimeyi kurşun ediyor, bir bakışla alnımıza dayıyor, bir öpücükle sıkıyoruz biz. Kimsenin dikemeyeceğı yaralar açıp merhemi karanlık odalara saklıyoruz. Her gün aynı cesedi, aynı makinede yıkayıp giyiyoruz üzerimize biz seninle. Ama işte, biz seninle iki adam bir olup sevmeyi bilemiyoruz sevgilim. Eskiler yanlarında yalnızca zamanı götürmemişler.
Sayfa 243·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
mutsuzluğum değil gözyaşlarımın sebebi ağlıyorum çünkü her şeye sahibim ama yine de mutsuzum
"kimse uyarmadı dostlarımızla yaşadığımız bu ayrılığın söylemediler böyle acıyacağını nerede bu albümler hiç şark söylenmemiş bunun için şiirler göremiyorum hiçbir yerde ya da dostlarımız gittiğinde düştüğümüz kederi anlatan kitaplar yok kasırga gibi çarpan bir kalp ağrısı değil aylarca kendini saklayan yavaşça yayılan bir kanser görünürde bir şey yokken var olan bir sızı bir baş ağrısı başa çıkabiliyor yine de kanser de olsa kasırga da varılan yer aynı bir dost ya da sevgili kayıp her zaman kayıp" - hafife alınan sızı
"geri dönmeyecek birini bekliyorsun yani birinin sensiz olamayacağını fark etmesini umarak yaşıyorsun hayatı" -gerçekler sandığın gibi değil
"terk ediyorlar hiçbir şey yaşanmamış gibi geri dönüyorlar terk edip gitmemişler gibi"