Dün gece bir kitap okudum, aklıma düşürdü seni benim. Eskiler ne güzel sevmişler birbirlerini, bir saç teline bin dünyayı yakmışlar sevdiklerinin. Sadece sevmeyi bilmişler ama.
Biz seninle incitmeyi biliyoruz.
Hem de çok derinleri incitmeyi.
Bir gece yarısı bir kelimeyi kurşun ediyor, bir bakışla alnımıza dayıyor, bir öpücükle sıkıyoruz biz.
Kimsenin dikemeyeceğı yaralar açıp merhemi karanlık odalara saklıyoruz.
Her gün aynı cesedi, aynı makinede yıkayıp giyiyoruz üzerimize biz seninle.
Ama işte, biz seninle iki adam bir olup sevmeyi bilemiyoruz sevgilim.
Eskiler yanlarında yalnızca zamanı götürmemişler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"kimse uyarmadı
dostlarımızla yaşadığımız bu ayrılığın
söylemediler böyle acıyacağını
nerede bu albümler
hiç şark söylenmemiş bunun için
şiirler göremiyorum hiçbir yerde
ya da dostlarımız gittiğinde
düştüğümüz kederi anlatan kitaplar yok
kasırga gibi çarpan
bir kalp ağrısı değil
aylarca kendini saklayan
yavaşça yayılan bir kanser
görünürde bir şey yokken
var olan bir sızı
bir baş ağrısı
başa çıkabiliyor yine de
kanser de olsa kasırga da
varılan yer aynı
bir dost ya da sevgili
kayıp her zaman kayıp"
- hafife alınan sızı